ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006)

رضامراد صحرایی؛ مینا حامدی

دوره 5، شماره 16 ، تیر 1401، ، صفحه 123-149

https://doi.org/10.22054/jti.2023.69998.1354

چکیده
  ارزشیابی مواد آموزشی فرایندی شامل سنجش ارزش مجموعه‌ای از مواد آموزشی و قضاوت درباره تاثیر آن بر استفاده‌کنندگان است. یکی از مباحث مهم در تدوین و ارزشیابی مواد آموزشی در آموزش زبان دوم تاثیر عناصر بصری بر آموزش است. مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان تاکنون در چهار جلد طراحی و ...  بیشتر